Kızlar 10 kasımda bebeğimi kaybettim 40 gün doldu regl döngüm başladı.
Rahim toparlanmaya başladı demekmiş bu.
Az önce sağlık ocağı hemşiresi aradı testler için felan unutmuşum kaybettiğimi söylememişim durumu anlattım korunalım 3 ay dedi 😔
Ben hiç korunmak istemiyorum bu sene içinde 2 bebek kaybettim biri 6 aylık biri 1.5 aylık çok istiyorum tekrar hamile kalmak bebeğimi sağlıkla büyütmek 🥺
Ama bi yanımda tekrar aynı şeyleri yaşamaktan korkuyor bu şekilde düşününce 1 ay korunup yeterli multivitaminleri felan kullanmak sonraki regl döneminden sonra bebek düşünmek mantıklı geliyor napacagımı bilmiyorum ebeyi dinleyip 3 ay beklemeli miyim doktorlar bişey demedi korun felan bilmiyorum napıcamm bana tavsiyeleriniz varsa lütfen söyleyin 😞