2.5 senelik evliyiz ilk gebeliğim geçen sene Ekim ayında 1.5 aylıkken aniden düşükle sonuçlandı, 9 ay sonra tekrardan kendi isteğimle hamile kaldım, herşey yolunda ilerlerken 11 haftalık hamileyken hiçbir düşük belirtim olmamasına rağmen doktora gittiğimde bebeğin kalp atışının durduğunu öğrendim beynimden vuruldum ve kalp atışı duralı 20 gün olmuş ama hiç fark edeceğim bir belirti yaşamadım acilen kürtaja alındım bu sefer patolojiye parça yollandı sonuç: uterin kavite, rc : iltihabi hemorajik desidua koryon villusları olarak geldi doktoruma sordum aradan bir kaç ay geçsin genetik testler yapılsın dedi, hamileliğimde progestan, kan sulandırıcı, folik asit kullandım, bugün kürtaj olalı 3 ay oldu kendimi hazır hissetmiyorum ama eşim genetik testleri yaptırmam için çok baskı uyguluyor gaziantep eğitim araştırma Hastanesi’nde gidip memnun kaldığınız kadın doğum doktoru varsa tavsiyelerinizi bekliyorum