5yildansonrA benimde gittiğim devlet hastanesinde biri veriyorsa diğeri vermiyor biri kalp atışını dinletirken diğeri bizim makinelerimizde özellik yok diyor bazısı bakarken bir yandan bana anlatırken bazısı o kadar uzagimda durup ekranida kendine çekiyor ki asla bir şey görmüyorum gorucem diye boynum kirilacak😅