Binnur-cam ikibaloglanannesi yandık valla sadece hastaneler uçsa iyi hic birsey alinmaz artik yandikk Allah sonumuzu hayir etsin
FatmaAselinAnnesi_60 ikibaloglanannesi değişen olmuyor ki ha asgari ücrete zam gelmiş yada gelmiyor her ay bu hastanelere zam geliyor benim hastane öyle 🙄
Ahuum ikibaloglanannesi muayne ücretim 720 tl oldu. Doğuma 5 hafta kaldı . Karşılamaz ama yinede dedik belkı tahlil vs yada başka bölümle ilgili muayne gerekir özel sağlık yaptık karıkoca toplam 7 bine geldi. Bebek doğunca onada yapcaz. En azından doğum sonrası için ödeme yapmam.
Dark ikibaloglanannesi enflasyonu düzeltelim demiyorlar zam üstüne zam Hiç bir anlamı yok aksine daha fena oldu
Nilgunaksudizdar Yoksulluk sınırının 25 bin olduğu ülkede 8500 e çok sevinen insanlar görüyorum.. benim ev kiram faturam toplam 8 bin zaten 500 e 1 ay geçiniriz artık bizim milletimize az bunlar hala akıllanmıyorlar
Deletedmom_27 Nilgunaksudizdar aynen valla tam zamlar gelmeden tuttum evimi simdi 3 bin oduyorum bu evden cikmak zorunda kalsam cikacagim ev ennnn az 10 bindir ne anladik bu isten
Deletedmom_27 valla hic normal degil asgari ucretin artmasi kimsenin isine gelmiyor alim gucu duzelmedigi surece maasin yukselmesi faydasiz
Nilgunaksudizdar Deletedmom_27 Birde demez mi ara zam yapılabilir yani bunu anlayabiliyor olması lazım insanların bu kadar salak yerine konuluyor. Düşün ki nasıl zamlanacak her şey şimdiden ara zam olabilir diyor
Deletedmom_27 Nilgunaksudizdar evet gercekten oyle bazilari sevinyor ama anlayamiyorlar sonucunun ne oldugunu
Aysenurozs ikibaloglanannesi merakla hastanenin doğum ve muayene ücretlerinin yeni fiyatlarını bekliyorum bakalım ne yapacağız Allah hepimizin yardımcısı olsun
Elifsu01 ikibaloglanannesi canım daha asgari ücret yükselmeden süt 20 liraya çıkmıştı zaten. Çocuklara günde iki bardak süt içirin diyor doktorlar. E üç çocuklu aileler ne yapsın o zaman. Yani asgari ücret yükselmesi bir şeye yaramadı bence.
onelastgoodbyy ikibaloglanannesi asgari ücret 85.000 de olsa alım gücü olmadıktan sonra hiçbir anlamı yok.