10 gün önce sezaryen dogum yaptım spinal aneztezi oldum ve korktugum gibi olmadı anlamadım bile vurmuşlar ben daha vurulmadı sanıyorum tabiki aneztezi yapanında önemi büyük diye düşünüyorum normal dogum istiyordum nasip olmadı ama şükürler olsun kolay geçti bence korkmayın onu kucagınıza alınca bütün acılar herşey geçiyor bol dua edin ben öyle yaptım kolay dogumlarınız olsun inşallah kızlar 🙈🤲🏻❤️