symozdag hayırlı olsun 🧿♥️♥️ bizim 11+3 de erkeğe benzettm dedi 14+3 de gittik dedm cinsiyeti kesinleşir mi kesinleşir zayifsin bebeğin pozisyon uygunsa eğer dedi. 3 hafta önce zaten tahmin yapmıştınz ddm. Niye o kadar erken tahmin yapmisimki beb dedi güldü ne demiştim peki dedi erkek ddm o zaman yanılmışım bu net bı şekilde kız dedi 😍😍 kesin artık değişmez ama haftaya yine gel bidaha bakayım sende minnosun alışverişine başla artık dedi inşallah degsmez salı günü gidicez☺️