emirtosveannesi ilk doğumumu sezeryanla oldum epidural spinal ve total anestezi aldım. Sırf çocuğa anestezi geçmesin diye bu kadar anestezi verildi bana,yurtdışında yaşıyorum burada böyle. Doktoruna güven bence, sonuçta ilk kez yapmıyorlar. Bende büyük miyomlar vardı çocuk alınınca proflar hızlıca içimden miyomları almaya çalışıyorlardı dayanamadım anesteziciye beni uyut dedim sende epidurali seç herkeste bel baş ağrısı filan yapmıyor zaten çocuğu almaları 1 dakika. Bnm çocuğum 9u 1 geçe doğdu 😁