Ezollitaa Kızlar 39+2 deyim uyandığımdan beri şiddetli ağdet olacak gibi bel ağrım var şuan da minik minik kasılmalarım var doğumum başlıyor olabilir mi ?
ayseak_0342 Keşke bende de olsa 39 +6 yim bugün olabilir bel ağrısı oluyor adet sancısı gibi diyorlar düzenliyse birde
Ezollitaa ayseak_0342 düzenliyi açıklayayım hiç geçmedi sürekli ağrıyor ama sancım öyle aşırı değil dayanabiliyorum hafif hafif var sadece
Ezollitaa ayseak_0342 ah sabır işi diyorlar ama insan sabredemiyor inşallah sizinki de bir an önce sağ salim kucağınıza gelir
Batbet88 Ezollitaa aynısı bnde de var 39+4 üm suanda nst ye girdim fazla sancı çıkmadı çocuk baya aşağıda dedi