Lidia Elisam22 Acemilik işte burdaki bir postta bir anne . Ben yeni doğan bezi 1. Ay da 200 adet bez kullandım demişti . Bende ona göre hesaplamıştım 🤭
Ndt Bende kızımda 1 numara kullandım, büyük koli şeklinde satılanlardan almıştım. Onlar bitince 2 numaraya geçtik. Zaten gün içinde en az 8 tane filan kullanılıyor o yüzden çabuk bitiyorlar.
Rapunzelinanasi Lidia 1 ve 2 arasında hemen hemen hiç fark yok ki zaten ☺️ bebekler o kadar küçük doğuyor ki o bezler bile büyük geliyor 😂😂
Lidia Rapunzelinanasi Ya dün gördüm bezi gözüme çok küçük gelmişti 🙈 Ufak tefek doğuyolar dediğiniz gibi tek lokmalık poposunu yicem 😬😬
ayseaktan_00 Lidia ben daha anne değilim ama yenidoğanda hemşiresi olarak yorumluyorum 1 aylık olduğunda 2 ye geçersiniz 2 yi de ilk 5ay rahat kullanırsınız.
ayseaktan_00 Lidia ne demek ama sen bence bezde gene de stok yapma bağzı bezler pişik yapıyor bebeğin cildine göre