Asyabuse efeduru 20-27 olarak iki dozumu oldum, çok şükür hafif kol ağrısı haricinde bi sorun yaşamadım
2prensesannesiiii efeduru 5. Ayda yapılıyormuş bende ocakta 5. Ayımda olacağım ebeye bana gün ver dedim 18 i gel dedi🙏🏻 20 21 hafta ideal bence
efeduru 2prensesannesiiii biz amasyaliyiz ama esim manisada gorev yapiyo ben annnemlere geldim esim aklim sende kaliyo falan dedi simdi amasyada bir saglik ocagina gitcem o yuzden sordum
momofatlas34 20-24. haftalarda oldum biraz kol ağrısı yaptı başka yan etkisi olmadı. Hala olmamış olanlar bi sağlık ocağına uğrayıp gebe olduğunu bildirse iyi olur. Başka şeyler de var takip ettikleri. Bebişin aşıları da orada yapılıyor çünkü
Biannebibebe Ben 25 haftada oldum ilk dozumu çocukken yaptırmışım o yüzden tek doz olacaksın dedi doktor