elifsgr Huysuzzpandam bizim de yarın görüşümüz var 35+1iz sezeryan olacağım için prensesime kavuşmama az kaldı ❤️
Aselsmoms Huysuzzpandam bende tam 14+4 öğrenmiştim oğlumu 😍 şimdi 33+3 oldukk💙 inşaAllah rabbim gönlüne göre versin canım 😍🤲🤎
Gldnzylmz Huysuzzpandam 14+2 deyim ve birazdan muayne olucam bende çok heycanlıyım ama kağıda yazdırıcam teyzesi parti yapıcakmış 😂😂😂