1Bebegimiz Arkadaşlar 3. Ayınızda çok fazla uykuya talip olma sizlerdede oluyor muydu kendimi hep uyurken buluyorum 😅
Eldgrn 1Bebegimiz evetttt ilk 3 ay ve şu son 3 yaş girdiğimden beri full uyuyorum 😂😂😂 bı 2. Trimester dönemi uyku olmadı yine rahattı o kadar
MadameHappy34 1Bebegimiz Başkalarıyla beraberken uykum geliyor evde gelmiyordu.:)) gündüz çok uyuduğumda gece uyumuyordum o yüzden karışık. 😂
1Bebegimiz Eldgrn hahahah aynen benimde yatakdan kalkıp kahvaltı ettikten sonra tekrar yatmaya gıdıyorum ilk çocuk sanırım böyle geçicek😂
1Bebegimiz MadameHappy34 bende gece uyurken zorlanıyorum sabahları genellikle uyuduğum dan 😂 umarım sağlıklı ollllur herşey henüz 12 haftalık🥰