1prensannesi__ Kızlar dün akşama kıymalı bezelye yemeği yaptım fazla kaldı eşimde ertesi gün yemiyor buzluğa atsam bişey olur mu acaba aranızda yapıp atanlar var mı?
Fevehan 1prensannesi__ bişey olmaz canım atabilirsin tadı çok az değişir buzdan dolayı ama yenir yani sıkıntı yok😘
Edafmo 1prensannesi__ böyle durumlarda ben artan yemeği iyice ısıtıp kavanozlara koyup ağzını sıkıca kapatıyorum konserve gibi
Aksakal1907 @1prensannesi__ ben pişmiş bı kaç gün dolapta durmuş dolmayı koydum dondurucuya bakalım yerken tadı farklı gelecek mi 🤣
berceste5155 A_syma pişmiş pirinç kırılmaz bence ben buzluğa yaprak sararkende pirincini biraz pişiriyorum o zaman kırılmıyor
berceste5155 1prensannesi__ ben arap tava attım bir şey olmamıştı ama sulu yemek nasıl olur bilmiyorum iyice soğuttup öyle at hava almazsa bir şey olmaz
KayraVeAnnesi_06 1prensannesi__ Buzluğa hiç öyle koymadım ama kaynar kavanoza koyup konserve gibi yapıyorum Dolap da duruyor
ilknur53 1prensannesi__ bnm bildiğim kavanoza aynı reçel domates sosu gidip kapatlip normal dolaba konulur bir kaç güne bir şey olmuyor
Rabiafa Bende genelde artan yemeklerim yetmediğinde buzluğa atarım. Hiç de bisey olmuyor. Yemek konusunda cok sıkıştığınızda da ayrıca pratik oluyor.
Aksakal1907 @A_syma sarmayı pişirip koyuyorum biber dolmasının içini kavurup dolmayı pişirmeden koyuyorum
Lavantakokusu64 1prensannesi__ fazla kaldi mi kuru fasulye, bezelye o tür yemekleri soğuduktan sonra buzluğa koyuyorum daha sonra çıkartıyorum sıkıntı yaşamıyorum genelde.
mcansum 1prensannesi__ kaynanam herşeyi koyar buzluga aynı gece at ama hani bi kaç saat olmuş oluyor genelde ama sıcakken ilk piştiğinden fazla ise konserve yap