7.haftamda çok yoğun kanamam oldu 2 gün yattım hastanede çok şükür rahim ağzında olan kanmış bebeklerim iyi tabiki git için rahat olsun ama stres yapma kanamayı.cok etkiliyor iğne falan vururlar zaten yogunsa mümkün olduğunca dinlen ilaçlarını düzenli kullan