Kızlar merhaba. Gecenlerde bi serum verildi bana ve o günden sonra ayak ve el parmaklarımın arasinda kırmızı kırmızı benekler çıktı ve acayip kaşınıyor. Doktora gittim alerji olabilir dedi ve bana stilex merhem ile allerset diye bi ilac verdi fakat hic bir işe yaramıyor kaşıntılarım git gide artıyor. Hamilelik döneminde başına böyle birşey gelen var mı? Varsa nasıl geçti ne kadar sürdü. Kaşımaktan ağlayacağım neredeyse.
(Not: Gebelik kolestazı değil arkadaşlar)