Arkadaşlar sadece karnımda özellikle çatlakların olduğu bölgede deli gibi kaşıntım var göbeğimin üst tarafında da böyle yaralar oluştu kaşımaktan galiba bir öneriniz var mı ne yapabilirim kaşımak istemiyorum ama duramıyorum da bio oil kullandım o daha da kötü yapıyo 😶