Deryadeniz63 Mrblar kızlar ben academiya gidiyorum cuma hocaya her ay gittiğim zaman her ay zam gelmiş diyorlar Muane ücretlerine doğum ücretti sordum 7500 diyorlar sizcede pahalı değil mi veya sizin onerebilceginiz hastane doktor var mı ?
teachervera Deryadeniz63 Lotus 250 muayene, doğum sezeryan için 3900 dendi ocak başında olacağım bakalım ne olur fiyatı
Eliffatih63 Deryadeniz63 canım ben İmran Ayhan’a gidiyorum özel klinik muayene ücreti 500₺ doğum ne kadar olur bilmiyorum inan 🤷♀️
Deryadeniz63 teachervera çok iyiymis ücreti herhangi bi sağlık kurumu için mi öyle dedi yoksa normal doğum ücretimi öyle
Salata Deryadeniz63 lotus osman konyaliya 250 tl ücreti ama devlet hastanesine de gidiyorum aynı zamanda
Deryadeniz63 Salata devlette bende geçen öğle muaneye gittim baştan savdılar resmen kilosu hiç bişey söylemiyorlar gayet iyi dedi 29 haftalık vs dedi geçiştirdi zaten bi sıra var resmen millet kapış kapış
Deryadeniz63 teachervera tekrar gittiğiniz zaman fiyat hakkında tam bilgi alma imkanınız olabilir mi acaba benim doğumda şubat ortasına denk geliyor da
Deryadeniz63 Eliffatih63 bi muane ücreti için gerçekten çok şahsen ayda 2 defa gidiliyor 1 bin tl kira öder gibi resmen 😅
Busbus2958 Bende kontroller için Metrolife Esra Ünal a gidiyorum. Muayene 250tl ama doğum için ne kadar isteniyor henüz görüşmedik
Busbus2958 Deryadeniz63 29 haftalık olduk baslarda 5 haftada 1 gidiyordum ama 24.haftadan itibaren rahim ağzı uzunlugum kısa olduğu için yakın takip gerekti 2 haftada 1 gidiyorum.