excitedmom- Hanimlar 13. haftada hafif bir çıkıntısı var erkeğe benziyor denildi. 17. Haftada devlette kız denildi yanilma olabilir mi sonradan değişir mi tekrar bu durumu yaşayan oldu mu
Yagmurrrrr_SARTACCC excitedmom- tabi ki canım mesela ben doğmadan bir ay önce ye kadar erkek denilmiş her gidilen doktor erkek demiş en son şehir değişik liginden dolayı doktor değişikliği olmuş ve kız denmiş yani her şey olabilir canım şu anda kaç haftalık sın
excitedmom- Yagmurrrrr_SARTACCC ne bliyim şaşırdım ama o hafif çıkıntı noldu acaba onu merak ettim bide son aya kadar nasıl bilinmiyor bilmiyorum. Benim küçük olduğu için değişkenlik gosterdi belki de🤷🏻♀️
Yagmurrrrr_SARTACCC excitedmom- şöyle de olabilir. Canim hani şey diyor ya ilk zamanlar uygulamada özel l bölge si şekillenme ye devam ediyor olabilir diyo ya belki bundan kaynaklı olabilir yasa senin dediğin küçük de olabilir kendi asıl gittiğin doktor un bilir bunu en iyi si ondan şaşmaman derim
excitedmom- Yagmurrrrr_SARTACCC bu kız diyen iki üç hafta önce gittiğim doktordu o zman erkeğe benziyor demişti sonradan da kız gbi duruyor dedi. En iyisi ozeldeki kendi doktoruma görünmek o da ilk zmanlar erkeğe benziyor demişti bakalım şimdi ne diyecek
Yagmurrrrr_SARTACCC excitedmom- ben devlet hastanesi olduğunu bilmiyordum ama ben hiç bir zaman devlet hastanesi ne güvenemem kolay kolay ama özel hastane de normal den daha fazla bakıyor ultrason da daha dikkat ediyor bence
excitedmom- Yagmurrrrr_SARTACCC tabi canım doğru da iki üç hafta önce aynı doktorun erkeğe benziyor deyip smdi kız dmesi şaşırttı beni