Nazli-61 ya ben şöyle söyleyeyim ne kadar zam yaparlarsa yapsınlar bir şeye bir maaşa zam yaptıktan sonra diğer şeyleri kat kat aşırı derecede zamlandırmak çok saçma hadi bir kere canlandırırsın insan der ki tamam ama bu zam yılbaşında yine aynı şekilde gelecek evi olan tamam belki bir nevi bir gram da olsa rahat ama kirada olan insan çok çocuklu aileye sahip olan insan ne yapsın durumu olmayan insanlar ne yapsın gerçekten Allah herkesin yardımcısı olsun diyorum yani artık zamlar evin kira olup olmamasına bile bakmıyor şu an ben kirada oturmuyor olabilirim ama devlet gelip benim faturalarımı ödemiyor alışverişimi yapmıyor eksiklerimi tamamlamıyor yani kısacası şunu demek istiyorum bir şeye zam yapılıyorsa illa market ürünü ya da herhangi bir ürüne de kafayı bozacak şekilde zam yapılması gerekmiyor herkesin yardımcısı olsun inşallah 🤦🏻♀️