ArvenMom Jeonxx yorgun 17 haftaya doğru gidiyorum yarın kontrol var inşallah cinsiyet öğrenicem darısı size inşallah allah kucağınızı boş bırakmasın 💖🥰
femme Jeonxx daha cokkk yaw 6 ocak da gidicem😀😀 12 aralik gittim en son Daha çok var senin ne zaman 😀
Miss5135 9+2 haftalık benim de bebeişim ama sabah yataktan kalkarken alt karın bölgemde ağrı oluyor bazen de öğlene kadar devam ediyor neden olur acaba
SiriusA O haftalarda yoğun bulantı baş dönmesi vs. nasıl geliriz 20 lere diyordum şimdi de 30 lara nasıl geliriz diyorum 😇 Allah hayırla kucağınıza almak nasip etsin 🙏🏻
beniminikuzum08 8+1 olduk bizde 7+3 de kalp atışına gittik doktor 4-5 hafta sonra görüşelim dedi ama ben 3 ocakta gidicem 😀