dilos011 -Bal123- evet 12 ve 13 haftada erkek demişti bi daha da gitmedim doktora detaylıya kadar da gutmicem
Minislerinannesiiiii -Bal123- ayyy maşallah sağlıcakla alın kucağınıza kızınızı darısı bana inşallah dua edin bizede💖💖💖💖
-Bal123- Minislerinannesiiiii Teşekkür ederim 🥰 Rabbim gönlünüze göre versin inşallah ❤️ dualarınızı kabul eylesin
Aysesen19 -Bal123- Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏 doktorunuz daha önce tahmin yapmışmıydı acaba