Hanımlar yaklaşık 20 gündür diyet yapıyorum evde cihazla kendim ölçüm yapıyorum bazen yüksek çıkıyor. Çok acıkıyorum kendimi tutamayıp biraz kaçırdığımda yüksek çıkıyor pazartesi randevum var. Sizde şekeri böyle olup normal doğum yapan var mı ya da doğumdan sonra gidiyor mu kalıyor mu lütfen bilgisi olan yazabilir mi? 😔