Betulnurten İdrar yolu enfeksiyonum vardı doktor azosilin tablet verdi bayada kötü kokuyor iğrenç bi ilaç acaba kullanan var mı ?
Ceydaaa Ben kullanıyorum şuanda 30 haftalık hamileyim 13.hafftada kullanmıştım enfeksiyon tekrar başladığı için yine kullanıyorum ilacı içtikten sonra idrar renginiz değişecek korkmayın ama iyi bi ilaç olduğunu söylüyorlae enfeksiyon çok tehlikeli
Betulnurten [bilinmeyen] niye bu kadar çok soru sordunuz alt tarafı ilaçla ilgili bilgi istedim nedir bu soru