Bu cuma ikili yapilacakti bana ama yaptirmayacagim diger degerlerime baktirip ultrasonla bi bakacagiz. Ikili uclu tarama testlerinin hic birini yaptirmayacagim , bunun dışındakileri tabiki yapılacak. Sahsen ben ablam hemsire, 2tane halam ebedir. Cok arastirdim anne karnina mudahale ediliyor denmis ama hayir edilmiyor yalis bilgi vermeyelim. Yalnizca down ve trizomy18 bakiliyor ikiside sadece ihtimal veriyor, sonrasinda emin olmak icin amniyosentez veya yurtdisina kan vererek baktirabilirsiniz.. ancak bu hastalik var yada yok her ikiside de garanti degildir. Detayli ile zaten ne var ne yok 20.haftada gorecegim o yuzden ben yaptirmayacagim. Sunu dusundum down sendrom varsa ona gore kendimi psikoljik hazirlarim diyenler var ancak neye hazirlanacagiz dogana kadar kesin birsey yok ki , hem hadi downu anladik e otizm denen bir hastalik var ve bu tarama testlerinde gorunmuyor , ona ne yapacağız. Doktorun yonlendirmesi gerekiyor gerekli gereksiz her seye bakmakla mukellef onlar en azindan hastasina bilgi vermek zorunda… Tabi kendi dusuncem, Herkese hayirli dogumlar