Arkadaşlar 38+2 olduk bugün, dün kontrolde doktor daha 20 gün var gelesi yok henüz dedi minyonmuş birde 2950gr 48cm dedi normal mi? Asistana söylerken 36+0 dedi korktum açıkçası. Benim boyum 180 eşim 183 hep iri olur bebeğiniz diyorlardı. Hem güne gün eklendi hem küçük olması stres yaptı iyice🥺