OzgeSrc momysss başlikta belirtirseniz durumunuzu bilgisi olan annelerimiz cevap verecektir. Malesef oyle bir etiketimiz yok 🥲🌸
Deletedmom_21 momysss aslında olmalı, gerçekten iyi fikir. Naime hanım bazen öneri postu açıyor, bu defa açsa, bunu öneride bulunalım🙏
momysss Aaaysee bazılarımızın çok sıkıntıları oluyor maalesef güzel bi gebelik geçiremiyoruz burda birbirimizi bulmaya çalışıyoruz😞
Aaaysee momysss tabikii öyle her zman Dua ederim zaten riskli olanlara,sıkıntısı olanlara ama bunu 1,2 en fazla 3 kere söyleyip üzüntünü diile getirip Dua istersin falan sakız gibi 30,40 hafta da uzatıp uzatıp söylemezsin yani