Emisse evet ben randevuya gittiğimde benim gibi birçok hasta her zamanki gibi bekliyordu ve herkes te bu durumdan şikayetçiydi doktor hanım 2 tane sezeryana girmiş asistanına sordum bu sezeryanların saati belli miydi yoksa ani bir durum mu gelişti hayır belliydi dedi peki dedim biz neden bu saatlerde randevu alıp 1 buçuk saattir bekliyoruz oda bana doktor hanımın randevu sistemini bilinçli olarak kapatmadığını söyledi yani özetle randevunuzu alıyorsunuz sanki hiç işiniz gücünüz yokmuş gibi 1 buçuk saat orada bekliyorsunuz çünkü doktor hanımın o gün içinde sezeryana girip girmediğini bilemiyorsunuz bende bu durumdan aşırı rahatsız oldum enayi değiliz sonuçta