merhaba ,
hayırlısı olsun canım inşallah kan sonucundan güzel haberler alırsın
bende 14+2 deyim yumurtlama iğnesi kullanmıştım iğneden 12 gün sonra kan verdim çıkmıştı hayırlısı ile sende güzel haberler alırsın inşallah 2 saat sonra sonuç çıkıyo genelde takip edip haber vermeyi unutma :)