28 haftalık hamileyim kızlar.sabah kan ilacımı içtim yarım saat sonra kahvaltımı yaptım daha sonra inanılmaz bi ağrı başladı. Karnımın üst tarafına sancı giriyor. Ve iki kere istifra ettim😔bu neyin nesi halen üst tarafı acıyor. Yarın da kontrolüm vardı. Acilden girsem bakarlar mı acaba çam sakurada