yagizegemom Kullanan var mı kızçeler yeni kullanmaya başlıycam ama mide bulantısı yapıyormuş sizde yan bi etki yaptı mı?☺️
NilAda16 yagizegemom ben günde 2 kez kullanıyorum. Tok karınla alıyorum herhangi bir bulantı yaşamadım. Aç karınla bulantı yapabiliyormuş
ezgikrby yagizegemom sabahları aç karnına içip 30-40 dakika sonra kahvaltı yapıyorum ama mide bulantısı hiç yapmadı ilk kez duydum hatta
yagizegemom NilAda16 sabah kahvaltıdan 20 dakika önce içmemi söylediler daha fazla etki yapıyormuş aç karnına o da mide bulantısı yapabiliyormuş o yüzden bi sorayım dedim canım teşekkür ederim 🥰
yagizegemom aygt hamileliğimde olmadı mide bulantım bunu içince olur diye korktum bende 🤦🏻♀️ teşekkür ederim canım 🫶🏻
Tugbakose-24 Mide bulantısı yapıyor aç karnına içtiğim için ama kahvaltı yapınca geçiyor. Bıde kabızlık yapıyor. Kayısı suyu fln içiyrm bn
ezgikrby iremsenpli11 vücut alışınca geçiyo ilk başta bende de öyle olmuştu gün kurusu yiyebilirsin etkili oluyo
yagizegemom ezgikrby eczaneden alırken öyle söylediler canım kahvaltıdan 20 30 dakika önce iç mide bulantısı yaparsa kahvaltıdan sonra iç dedi ama aç daha etkili oluyor dedi umarım yapmaz 🥲
ezgikrby yagizegemom evet bana da öyle demişlerdi ama yapmadı yani bende yapmadıysa kimsede yapmaz 😂 5. haftadan 25. haftama kadar da prilam kullandım mide bulantısı yüzünden