29+2 haftalık gebeyim bugün muayenem vardı doktor sıvı azalması olduğunu söyledi nstye bağladılar hem kan hem idrar tahlili istedi. sonuçlara göre neden olduğunu söylicekmiş. daha önce bu durumu yaşayan oldumu aranızda merak ediyorum ilk gebeliğim napıcağımıda bilmiyorum