EmineDefneGokce Ceymisbon elektrikli avent, manuel mochi almıştım 2019 da . 2. Bebeğimde kullanıcam taş gibiler ☺️ Açıkçası elektrikliyi pek kullanmadım mochi gibisi yok
Nazlimom Ceymisbon doğum sonrasi wee baby manuel almıştım belki onla yapamam diye mochi manuel aldım elektrikliye gerek yok bence eğer sağıpta bebeğe biberonla içircekseniz alın yani ilk ayda göğüs cok dolu olduğu zaman sağmıştım ben ozaman işime yaradı manueller sonra göğüs terbiye oluyor zaten yumuşuyor göğsünüz göğüs pompasına ihtiyaç kalmıyor dolapta duruyor öylece benim mesela şuan