Merhabalar. Biz 30 haftalık olduk ve Antalya’da yaşıyoruz. Ailem Ankara’da bende orada doğum yapacağım inşallah 3 hafta sonra geliyorum nasipse. Hastane konusunda kararsız kaldım. Zübeyde Hanım’ı hiç önermediler bana zamanında şimdi orası Etlik şehir hastanesiyle birleşmiş kararsız kaldım. Ev Keçiören’de mesafe olarak bana daha uygun ama Etlik mi yoksa diğer şehir hastanesi mi bilemedim. Tecrübeli olanlar yazabilir mi acaba?