mgmg1 ben kızımı epitüral ile doğurdum,içiniz rahat olsun sırtınızdan bir iğneyle belden aşağısı uyuşuyor başınızda anestezi uzmanı sizi sürekli bilgilendiriyor her süreçten birkaç saniyelik mide bulantısı oluyor sonra doktorun gelmesiyle çocuğun kucağınıza almanız beş dakika sonra sizi temizleyip dikişiniz atılıyor bişey hissetmiyorsunuz sadece çocuk çıkarken sarsıyorlar acı çekmiyorsunuz ama sonra dikiş ve odaya bebeğinizin yanına 😉😉Allah sağlıcakla doğurmayı kucağınıza almayı nasib etsin🙏🏻🙏🏻Ben de ikinci epiturali Çarşamba olacağım😊