Sevgi8 ayy yok daha neler.. 😂
Mesela ben her takıma bir zıbın bir bez bir çorap şeklinde tek tek paketleme yapmıştım. Ben değil de yanımda kalan kişi üst alt değiştirecek olursa arayıp uğraşmasın diye..
Yanlış hatırlamıyorsam 3 ya da 4 tane hastane çıkışı koymuştum. Ayrı ayrı poşetleyince kirlenmemiş oldu hem.
Ayrıca yine 6-7 tane bez yine koymuştum.
Yani bilmiyorum ama doğar doğmaz pişik kremi sürerim diye de koymadım 2 doğumumda da çantaya..
3-4 tane hastane çıkışı zıbınları, çorabı, beresi içinde..
10 tane falan bebek bezi
Islak mendil (her altı değiştirdiğimde ıslak mendili ılık suyla yıkıyorum)
2 tane battaniye..
Emzik
Kendim için 2 pijama takımı
İç çamaşırı, atlet, çorap, ped, depend lohusa kilodu, hırka..
Hastaneden çıkarken giymek için kıyafet..
Havlu kağıt, tuvalet kağıdı, ıslak mendil, bb krem, göz kalemi 🙃 kendimi iyi hissetmem için şart 🙈😂
2 doğumumda götürmedim ama çarşaf ve yastık kılıfı da götürecem sanırım bu sefer.
Aklıma gelenler bunlar. 29. Haftadayım henüz hazırlamadım. 3. Hamilelik. 🙃