Kubrabas Kyy01 Merhaba böyle bir risk olsa doktorlar bakmaz zaten. İçiniz rahat olsun düşük tehlikesi yapmıyor
ozerturksule Kyy01 ben de 4+6da karından kese görülmediği için vajinal baktı keseyi gördük, şu an 6+3teyim hiçbir olumsuzluk kanama ağrı vs olmadı zaten zararı olsa doktor bakmaz canım
Derya2209 Kyy01 merhabalar canim türkiye genelindemi alttan mümkün oldukca bakmiyorlar? Merak ettim. Ben almanyada yasiyorum 4 hamileligimdede hep alttan bakar 3 haftada bir. Yani 16-17 ci haftaya gelince karindan bakiyor
Busbus2958 29.haftaya girdik hala vajinal ultrason yapıyoruz çünkü bebek rahim girişine çok yakın üstten net görüntü alamıyoruz. Allah’ın izniyle bir sıkıntı yaratmıyor.
Elif25 Kyy01 erken dogum riskim var. 7 haftadan belli 2 haftada bir doktor kontrolüne gidiyorum her gitmemde vajinal ultrasonla kontrol ediyor şuan 32+2 haftalığım. Düşük tehlikesi yaratsa zaten doktor bakmazdı.