Esmasapan Adetim 4 gün gecikti ama çok silik derecede kahve rengi gibi renkler geldi 3 gün bıyunca ama çok belli belirsiz ve çok kasık ağrım oldu bide şöyle bişey var hem erken gevelik testi hem normal test yaptım bu süreçte negatif çıktı sizce gebelik mi ?
17papatya Esmasapan benim de 3 gün gecikmem var dün kan verdim negatif bence en iyisi kan ver belli olur zaten
arirangg Esmasapan Bence bu kadar gecikmeye testte çıkması gerekirdi ama belli de olmaz. En iyisi kan vermek
Nily35 Esmasapan eğer geç yumurtlama olduysa bu ayınızda, hamilelik testinde geç çıkıyor sonuç ama tam net bir sonuç istiyorsanız mutlaka adet olma gününüzün üstünden 1 hafta geçmesi bekleniyor.
Esmasapan 17papatya yaa gerçekten mi şuan da tam bir haftayı bitiricem günleri yanlış yazdım yarın için randevu aldım kan vericem 😏
Esmasapan arirangg tam üstüne olsuğu için yanıltıcı olabiliyormuş sıgara kullanan biryim sıgaradan bi uzaklaştım istemiyorum başım dönüyor gibi sersemim uyku hali kasık ağrıları oluyor bütn belirtler şeyler var
Esmasapan Tbsra95 adet günümde başlangıcımda hiç gelmedi kahve renginde bir akıntı kan gibi geldi ama adet kanı gibi çok çok değil idarla bilikte olan bi akıntı sildikçe geliyordu ki zaten 3 gün sürdü oda arada geldi pete vir gram yansımadı adet nasıl olmuş olabiliyorum yani