CansuUcar Merhaba anneler çatlaklarınız kacıncı ayda basladı ne kullanıyosunuz onerınız neler ben suan 24+4 um ne zaman baslasam sızce ?
nslhninat CansuUcar 36.haftadayım bugün göbeğimin altında oluşmaya başlamış hergun kontrol ederim🤦♀️
story CansuUcar bunu ben de merak ediyorum. Haftalarımız aynı ben çevremdekilerin önerisiyle bio oil aldım ama düzenli kullanmıyorum. Şimdilik çatlak yok ailemde de olmamış genetik diyen de var ama bir anda başlarsa diye korkuyorum 😦
35-altinkalp Haftamdayım Genetik olduğunu düşünüyorum bende de henüz yok çatlak hindistan cevizi yağı kullanıyorum hem çok güzel kokuyor hemde nemlendiriyor 😄