Adetime 6 gün kala erken gebelik testi yaptım. Negatifti. Ama göğüs hassasiyeti, süt kesiği beyaz akıntım ve kramp şeklinde kasık ağrılarım oluyor. Test için erken mi yanlış sonuç vermiş olabilir mi yoksa belirtiler adet dönemi yaklaştığı için mi çıkıyor 🥺