Burcuuuuu benimde aynı canım 36+2 yim dün doktora gittiğimde sancılarım olduğunu söyledi bebekte nerdeyse kafası kanalda ama açılmam yok dinlenmezsem 2 -3 güne gelebilir yat dinlen hiç bşşey yapma dedi,korkuyorum şimdi gece 2 defa gene kasıklarımda sancı hissettim bugünde arada bir sancı gelip gidiyo düzensiz neyseki erkenci bebek dedi 🤷♀️ durumumuz aynıymış 😃