Kdr25 Mrb arkadaşlar 10+4'üm kabızlıktan dolayı tuvalette zorlayınca sarı koyu kıvamlı akıntı geliyo peçeteye bi sıkıntı teşkil eder mi acaba ?
gonulcelen Kdr25 siz yine de doktorunuza sorun ama bnde de oluyor hala da oluyor 38 hf olduk tabi ki akıntının rengi vs enfeksiyon riskinden dolayı doktor bilgisi olmalı.bnm enfeksiyon mantar şikayetim yoktu gebelikte akıntı fazlalaştığı için demişti