Sare_34- Gunaydin kizlar seker yuklemesi yaptirdim az once ilk kanimi alan hemsire iki kere kanini alicaz dedi 2. Kez gittigimdeki hemsire bir sefer kan yeterli oluyor dedi sizde nasıl oldu
Anneyimmm34 Sare_34- Sana verilen glikoz içtikten sonra bir daha kan alıyorlar ondan sonra sonucun çıkıyor benim öyle olmuştu özel mi devlet mi
nursmeric Sare_34- benden önden idrar tahlili aldılar kan almadılar içeceği de hızlı hızlı için 1 saat sonra gelin kan alıcaz dediler 50 mgdı
Kayaozge Sare_34- Bende daha dün yaptırdım ama benden 4 kere kan aldılar bir tanede parmağından aldılar
ayse171923 Sare_34- seker yuklemesi yapmadan kan aldilar pesine verdikleri glikozu ictim 1 saat sonra tekrar kan verdim daha sonra 1 saat sonra yine verdim boyle
Sare_34- Anneyimmm34 sekerli suyu 1 saate yayarak yudum yudum mu icin demislerdi yoksa direk ictiniz mi hepsini
Umay-58 Önce aç verdim sonra glikozu içtim 1 saat sonra tekrar verdim 1 saat sonra tekrar yani toplamda 3 kez kan verdim ben
aasenaktas Sare_34- hayır 5 dk içinde kan verdikten sonra için ve 1 saat tutun denildi sonra tekrar kan verdim
Kucuk_melegim nursmeric canim biraz zaman geçmiş ama yinede soruyum banada glikoz icirdiler 50mg 10 dakika içinde içip 1 saat sonra kan verdm öncesi kan almadılar sonuç 114 çıktı nasil siznki nasldi
aasenaktas Sare_34- rica ederim ama nasıl böyle bi hata yapabildiler öyle dediklerinden eminsiniz değil mi
Sare_34- aasenaktas çok eminim kelime kelimesi aklimda hatta iki kere teyit ettirdim hemsireye.Doktorumla da gorustum sagolsun labaratuvara bizzat kendi inip konusmus hastama boyle yapmissiniz vs. Diye tam bir rezalet daha hastaneye de sikayet edicem o hemsireyi testi tekrarlamam gerekecek simdi