Eveeettt teyzeler ben annemin ikinci civciviyim ablama göre bu haftalarda iri ilerliyormuşum az önce doktor amca öyle soyledi 11+1 aslında ama 11+3 göründüm yakışıklı mıyım yoksa güzel miyim henüz yorum yapmadı nasip birdahaki kontrole dedi her türlü çok şirin değil miyim sizcede yerim çok rahat keyfim yerinde mışıl mışıl uyuyordum bastırıp dürttü doktor amca 😅😍😍
