Reyyosmom Kızlar betam 13.53 çıktı bugün yine gideceğim artmış mı diye ama bu sonuca göre hamile miyim ?
Merveee34 Reyyosmom bu sonuca göre hamilelik var . Adetinizi geçtiniz mi ? 2 gün sonra tekrar kan verin sonuç 2ye katlanmışsa ancak öyle sağlıklı gebelik denir