Kızlar selammm,
Bebeğimin başı önden, bacak bölgeleri geriden geliyor. Devletteki perinatolog cücelik vs olabilir demişti, sonra 2 ayri özel doktora gittim, bunlardan birisi normal oldugunu söyledi, digeride gelişim geriliği olabileceğini, plesentada sorun olduğunu kan akımlarında sıkıntı olduğunu bacaklarının bu nedenle geri kaldığını ve 37 38 haftada doğum olması gerektiğini söyledi.
E doğal olarak benimde kafam karıştı napacagimi bilemez durumdayımm ☹️