AhseninAnnesii Kizlar bahcelievler medipolde 34.haftada nst rutin basliyomus ve her hafta oluyomus. Peki çati muayenesi icin boyle net su haftada basliyo dendi mi? 35 haftaligim henuz çatı muayenesi icin doktorum bi sey demedi. Muayenedeyken de sormayi unutuyorum
Birannecikkkkk AhseninAnnesii NST 35. Haftada başladı çatı muayenesi 38. Haftada yapıldı. Doktorunuzla konuşun not edin soracaklarınızı.
Birannecikkkkk AhseninAnnesii ayrıca her hafta NST olmadı. Randevuya gittikçe girdim. Bir 35. Haftada bir de 38. Ve 39. Haftada
tunasmom AhseninAnnesii Eğer doktor doğumdan şüphelenmediyse 38 39 gibi yapıyor bu tamamen senin şikayetlerine ve doktorunun şüphesine bağlı. Nst de sancı falan çıkarsa da çatı muayenesi yapıyorlar
AhseninAnnesii Birannecikkkkk bahcelievler medipol degil mi sizinde? Ben 34umde randevu almistim gunum geldigimde vezneden kaydimi olusturmaya gittigimde kac haftalik oldugumu hep soruyolar 34 dedigimde o zaman nst de var dedi. Doktorumda her hafta nst olacak dedi. Medipolde dogum yapan arkadaslarimda haftalik yapiyolar demisti. Çatı muayenesini bilmiyo hicbiri iste
Birannecikkkkk AhseninAnnesii doktorların yaklasimi farklı demek ki. Benim doktorum 35. Haftada NSTye başlattı sonra 38. Haftada çağırdı o zaman çatı ve NST oldu. Bir de 39 da çatı ve NST. Haftada tekrar gidicem doğum bekliyorum artık ama gelmiyor oğluşum
Ozgemir4 AhseninAnnesii canım tmm 34 den sonra her muayeneye gittiğinde yapılıyor ama sen haftalik kontrollere gidiyorsan her hafta yapılır benim doktorum 2 hafta da bir çağırdığı için gittikçe giriyorum
Birannecikkkkk AhseninAnnesii ya zaman çabuk geçiyor gibi geliyor aslında ama ne zaman geleceği belli olmayınca stres oluyorum her an tetikteyim 😁