Merhabalar ,, 2 gündür kollarımda ve bacaklarımda aşırı güçsüzlük hissediyorum özellikle işten gelince kendimi atıp bi daha kaldıramıyorum , güne enerjik başlıyorum ama max 1 saat sürüyor bu durum . Aynı şeyleri yaşayan arkadaşlarım neler yapıyordunuz bu durumda beslenmem güzel ama başka ne yapabilirim ki 😞😞😞😞