Aryaman Ateş ölçer alacağım Braun düşünüyorum ama temassız mı yoksa kulaktan ölçen mi alıyım kullanan yorumlarını yazabilir mi lütfen
Qnl Aryaman ben altı yıldırbraun temassız kullanıyorum hiç memnun değilim asla tutardı ölçmüyor sevemedim sevemedim Şimdi ikinci bebeklerim için alacağım en çok önerilen markalar bunlardı vallahi
Aryaman Qnl şimdi medisanayı okudum gerçekten herkes çok memnun hatta hastanelerde kullanılıyormuş sağol canm alacagmm birazdan