Ozgenur445 Arkadaşlar gebelikte vitamin hapı kullanmayan var mı kan ilacı Demir vs ben hangi ilacı aldıysam ishal kusma oluyorum ama bebeğim için endişeliyim bu arada 16+5 günlük hamileyim lütfen beni aydınlatın 🙏🏻
Figennn Ozgenur445 Demir hapini midemi bulandirdigi icin gece uykudan uyanip oyle iciyorum. Vitamini de ictigim an geri cikariyodum, doktorum 10 gun ara ver demisti oyle yaptim simdi iyi yim ice biliyorum. Sende ister benim gibi dene cnm😊
deletedmom947 Ozgenur445 25. haftadayım demir ilacı, omega3 ve kalsiyum magnezyum kullanıyorum. Çok sıkıcı ama doktorum bırakma sakın iç diyor. El mahkum🤷🏻♀️
Drucelis Bn magnorm kan ilacı ve vinalac yani vitamin kullanıyom uzun süredr dr kullan iyidr demişti ... bi sıkıntı yok bnde pek ama gnlde yoğun sayılmıcak şklde ishal var ...
SinemAyaz 30 haftalığım sadece Demir ilacı içiyorum diğerleri midemi bulandırıyor besinlerden almaya çalışıyorum bebegim haftasına uygun en son benimde değerlerim normaldi