Merhabalar kızlar biz bugun 40+5olduk hala doğum belirtisi yok açılma yok yarın kontrol var sancı açılma olmazsa cumartesi yatış verilecek suni sancıyla ama çok korkuyorum suni sancı almaktan bu konuda tecrubesi olanlar bilgisi olanlar yazabilirmi lütfen suni sancı çok kötü oluyor diyorlar😔